درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 499صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 14 اردیبهشت 1391 - 10:30
حضرت محمّد (ص)  بنیانگذار روابط عمومی اسلامی است
درجلسۀ افتتاحیه اوّلین کنگرۀ بین المللی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، که با موضوع "حرفۀ روابط عمومی در ممالک اسلامی – گرایش‌های گذشته، حال و آینده"، مشترکاً توسّط دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی و مؤسّسۀ کارگزار روابط عمومی(ایران) برگزار شد، نقش مهمّ حضرت رسول اکرم(ص) در پایه‌ریزی مفاهیم زیربنایی حرفۀ روابط عمومی توسّط مسلمین، مورد تاکید و تأیید مجدد قرارگرفت.
  

درجلسۀ افتتاحیه اوّلین کنگرۀ بین المللی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، که با موضوع "حرفۀ روابط عمومی در ممالک اسلامی – گرایش‌های گذشته، حال و آینده"، مشترکاً توسّط دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی و مؤسّسۀ کارگزار روابط عمومی(ایران) برگزار شد، نقش مهمّ حضرت رسول اکرم(ص) در پایه‌ریزی مفاهیم زیربنایی حرفۀ روابط عمومی توسّط مسلمین، مورد تاکید و تأیید مجدد قرارگرفت.
 
 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- در اولین کنگرۀ بین المللی کارگزاران مسلمان روابط عمومی که روز پنجم دسامبر 2011 در کوآلالامپور برگزار گردید، از حضرت محمد (ص) پیامبر عظیم الشان اسلام به عنوان بنیانگذار روابط عمومی اسلامی یاد شد.
 
 درجلسۀ افتتاحیه کنگره، که با موضوع "حرفۀ روابط عمومی در ممالک اسلامی " گرایش‌های گذشته، حال و آینده"، مشترکاً توسط دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی و مؤسسۀ کارگزار روابط عمومی(ایران) برگزار شد، نقش مهم حضرت رسول اکرم(ص) در پایه‌ریزی مفاهیم زیربنایی حرفۀ روابط عمومی توسط مسلمین، مورد تاکید و تأیید مجدد قرارگرفت.
 
 هیأت عالی اولین کنفرانس بین المللی کارگزاران مسلمان روابط عمومی(IAMPRC) در مدت سه روز برگزاری خود " با بیان گوشه ای از اخلاقیات و منش آن پیامبر بزرگوار، حضرت محمد (ص) را "بانی روابط عمومی اسلامی" شناخت.
 
 در بیانیۀ کنفرانس مزبور آمده است، "ارزش‌های ارتباطی حضرت محمد (ص)، یعنی حریت، عدالت، تواضع، و ادب منطبق با اعمال و رفتار ایشان بود. استفادۀ استادانۀ آن حضرت از فن خطابه و بلاغت و تعهد ایشان نسبت به ارتباطات هدفمند برای نوع بشر الگویی مناسب و قابل استفاده است. خطابه‌های ایشان نشان می‌دهد که آن حضرت آرزومند سعادت و خوشبختی ابناء بشر بوده اند و با مهربانی، فروتنی، میانه‌روی، دادگری، آزاده‌خواهی، خواهان رهایی از قید وبندهای غیرالهی وگام برداشتن بشریت به سوی سعادت بودند."
 
 عبدالله احمد بداوی، نخست وزیر سابق مالزی، در سخنرانی خود خطاب به نمایندگان حاضر در مهمانی شام افتتاحیه و مراسم اهداء جوایز روابط عمومی به دو پیش‌شرط حرفۀ روابط عمومی برای مسلمانان، یعنی عدالت و مسئولیت، اشاره کرد.
 
 ریشه و اساس این توصیه ها در روابط عمومی در دو منبع اصلی اسلامی، یعنی قرآن و سنت، قرار دارد و هر کلام، عمل، و تأییدی به محمد (ص) منسوب است. این ویژگی ها از کارگزاران مسلمان روابط عمومی که وظیفه دارند اخلاقیات و ارزش‌های حرفه‌ای پایه‌گذاری شده توسط حضرت محمد را رعایت وتبلیغ نمایند، جدایی ناپذیر است.
 
 موضوعی دیگری که در سه روز برگزاری کنگره به طور متناوب تکرار می‌شد نظریۀ شورا " مشورت جمعی و جامعه " در تفکر اسلامی و نقش تأثیرگذار آن در روابط عمومی اسلامی بود.
 
 منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد